۱۷ آذر ۱۴۰۱، ۱۷:۱۷

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبر داد؛

افزایش پروازهای فرودگاه اردبیل تا ۲۷ سورت پرواز در روز

افزایش پروازهای فرودگاه اردبیل تا ۲۷ سورت پرواز در روز

اردبیل - نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی گفت: تعداد پروازهای فرودگاه اردبیل روزانه به ۲۷ پرواز مستقیم اردبیل- تهران افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار مهر، علی نیکزاد عصر پنجشنبه در جریان بازدید از فرودگاه اردبیل اظهار کرد: بعد از پیگیری چندین ماهه بالاخره موفق شدیم تا پرواز اول صبح در ساعت ۸ صبح و آخر شب در ساعت ۲۱:۳۰ دقیقه را در فرودگاه اردبیل دایر کنیم تا افرادی که اول صبح به تهران پرواز کرده و آخر شب قصد بازگشت دارند مشکلی از بابت پرواز روزانه نداشته باشند.

وی خاطرنشان کرد: با افزایش پروازهای فرودگاه اردبیل تا ۲۷ سورت در روز امیدواریم مردم اردبیل به ویژه سرمایه گذاران و کارآفرینان مشکلی در تردد روزانه خود نداشته باشند.

نماینده مردم اردبیل، نیر، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی از پیگیری‌ها برای تکمیل پروژه ریلی اردبیل خبر داد و بیان کرد: همواره سه موضوع باند فرودگاه اردبیل، تعریض محور اردبیل- سرچم و پروژه ریلی اردبیل- میانه را با جدیت پیگیری کردیم و تلاشمان بر تکمیل و راه اندازی این پروژه‌ها بوده است.

نیکزاد افزود: از ۱۸۵ کیلومتر مسیر راه آهن اردبیل- میانه تاکنون ۱۲۰ کیلومتر ریل گذاری شده و برای ادامه مسیر زیرسازی و روسازی به ۲ هزار میلیارد تومان منابع نیاز است.

وی گفت: از محل ماده ۵۶ قرار است بانک‌های عامل منابع مورد نیاز را تأمین کنند و ۲۴۰ میلیارد تومان منابع نیز از محل سفر رئیس جمهور به این پروژه اختصاص یافته است.

کد خبر 5650172

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اردبیلی IR ۰۰:۴۷ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      0 0
      اول_ آقای نیکزاد حداقل شخصا به یاد ندارم از بدو افتتاح فرودگاه اردبیل شاهد بیش از ۶ پرواز روزانه در فرودگاه اردبیل باشیم تا چه رسد به ۲۷ پرواز در روز! لطفا در ارایه گزارش به مردم ، صادقانه تر رفتار نمایید دو - گفته اید که بعد از ماهها تلاش پرواز صبح و آخر شب در فرودگاه اردبیل راه انداخته اید. آیا اس
    • اردبیلی IR ۰۰:۴۸ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      0 0
      دو - گفته اید که بعد از ماهها تلاش پرواز صبح و آخر شب در فرودگاه اردبیل راه انداخته اید. آیا استحضار دارید که علیرغم نصب سیستم های ناوبری جدید به دلیل جانمایی نادرست فرودگاه، پروازهای روز به دلیل مه گرفتگی دچار مشکل هستند تا چه برسد به پروازهای آخر وقت فرودگاه؟! آقای نماینده تا چه حد این شایعه بین م
    • اردبیلی IR ۰۰:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۳
      0 0
      قطعا وجود زیرساخت ارتباطی در هر شکل آن اعم از ریلی هوایی و جاده ای آغازگر رشد اقتصادی است اما اگر سایر جنبه های فراموش شود شاهد رشد ناهمگون اردبیل میشویم که در برخی زمینه ها دچار فراموشی مطلق میشود مثل بحث آموزش در اردبیل. آقای نماینده به این نوع یک طرفه پیشرفت در علم پزشکی سرطان میگویند.